1. Czym jest Promocja ZESTAW STARTOWY?
Promocja ZESTAW STARTOWY jest promocją jednorazową przewidzianą dla wszystkich Klientów. Promocja jest aktywna w dwóch wariantach:
- 20% zniżki – Klient może sam wybrać z całej oferty zestaw 6 lub 12 win z rabatem 25%,
- 40% zniżki- Klient może wybrać jeden z gotowych zestawów win składających się z 6 lub 12 butelek z rabatem 40%.
2. Jakie są warunki korzystania z promocji ZESTAW STARTOWY?
Uczestnikiem promocji jest Klient, który spełnia następujące warunki:
- jest osobą pełnoletnią;
- zaakceptował warunki Regulaminu www.Winezja.pl
- założył konto i dokonał rejestracji
3. Co to są Ceny Klubowe?
Ceny Klubowe są to specjalne warunki zakupu w postaci 10-15% rabatu przygotowane dla stałych Klientów.
4. Jak można uzyskać Ceny Klubowe?
Warunki otrzymania Cen Klubowych:
- rejestracja umożliwia dostęp do Cen Klubowych na 14 dni;
- każdy Użytkownik, który dokona zamówienia uzyska dostęp do Cen Klubowych na dodatkowe 30 dni;
- polecenie https://winezja.pl/polecanie-winezji 3 znajomym – przedłużenie dostępu do Cen Klubowych o kolejne 30 dni
5. Czym wyróżnia się zamówienie na prezent?
Zamówienie na prezent różni się od zamówienia tradycyjnego tym, iż Osoba obdarowana nie otrzymuje w przesyłce faktury VAT detalicznej , dokument potwierdzający dokonanie sprzedaży wysyłany jest pocztą tradycyjną na adres wskazany przez płatnika. W przypadku zamówienia na prezent istnieje również możliwość wyboru opakowań okolicznościowych oraz dołączenia życzeń, które zostaną przesłane Osobie obdarowanej w formie mailowej.
6. Czy można do wina dobrać ozdobne pakowanie?
Tak, w opcji zamówienia na prezent można wybrać „opakowania ozdobne” – usługa jest możliwa do wyboru w momencie kiedy Klient posiada już produkt w koszyku. Poprzez opakowania ozdobne rozumie się ozdobne welurowe woreczki, które posiadamy w trzech kolorach: czerwonym, fioletowo-bordowym oraz granatowym. Jeśli Klient wybierze pakowanie ozdobne wówczas każda butelka wina zapakowana będzie w ozdobny welurowy woreczek , a następnie towar zostanie spakowany do kartonu, w którym przewożony jest towar.
7. Kiedy będę wiedział/a, że zamówienie zostało złożone poprawnie?
Po przejściu przez wszystkie etapy Koszyka, po kliknięciu „wyślij zamówienie” pojawi się komunikat o poprawnie złożonym zamówieniu a także na adres mailowy podany przy rejestracji wyślemy powiadomienie o poprawnie złożonym zamówieniu.
8. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Dostawy są realizowane w ciągu 24 godzin pod warunkiem, że płatność została zaksięgowana na koncie Winezja.pl lub przyjęto zamówienie za pobraniem do godziny 13:30, a dzień następujący po nim jest dniem roboczym. W innym przypadku dostawy będą realizowane w terminie od 48 do 72 godzin.
9. W jaki sposób obliczany jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu otrzymania przelewu przez Winezja.pl, od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia w przypadku płatności za pobraniem lub od momentu otrzymania akceptacji zamówienia za pośrednictwem adresu mailowego winezja@winezja.pl w przypadku Klienta składającego zamówienie telefoniczne.
10. Gdzie można znaleźć wszelkie informacje dotyczące złożonego zamówienia?
Wszystkie informacje dotyczące złożonego zamówienia znajdują się w zakładce „Moje konto”.
11. Jaki dokument jest potwierdzeniem dokonania zakupu na Winezja.pl
Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument sprzedaży w postaci faktury VAT detalicznej.
Dokument potwierdzający dokonanie sprzedaży dołączany jest do przesyłki lub wysyłany Klientowi pocztą tradycyjną. W przypadku gdy przedmiotem zamówienia jest prezent – faktura VAT detaliczna nie jest dołączana do przesyłki lecz wysyłana jest na adres płatnika wskazany przez Klienta przy składaniu zamówienia.
12. Jak przewożone są butelki z winem?
Butelki z winem przewożone są w specjalnie zaprojektowanych kartonach certyfikowanych wg. standardów ISO, które uniemożliwiają wszelkiego rodzaju naruszenia produktu. Do tej pory nie odnotowaliśmy żadnego stłuczenia transportowanego produktu.
13. Jaki jest koszt dostawy paczki?
- wartość zamówienia 0-49,99 zł brutto – koszt dostawy 23,90 zł brutto;
- wartość zamówienia 50,00-99,99 zł brutto – koszt dostawy 20,90 zł brutto;
- wartość zamówienia 100,00-199,99 zł brutto – koszt dostawy 16,90 zł brutto;
- wartość zamówienia o 200,00 zł brutto i powyżej – koszt dostawy 0 zł;
- dostawa z opcją „doręczenie w sobotę” jest dodatkowo płatna 30 zł brutto.
14. Jakie są możliwości dokonywania płatności ?
Zapłaty za zamówiony towar można dokonać za pośrednictwem jednego z poniższych sposobów:
- za pobraniem
- przelewem elektronicznym, bankowym, przelewem zwykłym lub kartą kredytową
15. W jakie dni i w jakich godzinach realizowane są dostawy przez firmę kurierską?
Dostawy realizowane są przez firmę kurierską w godzinach 9:00 – 16:00 w dni robocze na terenie całej Polski. Dostawy w innych porach realizowane są na życzenie Klienta i mogą wiązać się z dodatkową opłatą – w takich przypadkach należy zaznaczyć w rubryce „uwagi” podczas składania zamówienia, w jakich godzinach powinien być dostarczony towar lub należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta w celu skonsultowania niestandardowych możliwości dostarczania przesyłki.
16. Jaka firma kurierska współpracuje z Portalem?
O jakość przewożonych towarów dba firma kurierska UPS.
17. W jakich godzinach czynne jest Biuro Obsługi Klienta?
Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku od godziny 9:00 do 17:00.
18. Czy możliwy jest zakup towaru w Biurze Winezja.pl ?
Istnieje możliwość zakupu towaru na stoisku firmowym, który mieści się przy ul. Puławska 336, w budynku „Centrum Wina” w Warszawie. Przed odbiorem prosimy o złożenie zamówienia za pomocą maila, pisząc do nas na winezja@winezja.pl lub telefonicznie:22 472 47 47
Więcej informacji o nas znajdziesz tutaj!