Strona główna » Jak złożyć zamówienie » Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania


Drodzy Klienci, aby jeszcze bardziej ułatwić Wam zakup na naszym portalu i udzielić pomocy przy składaniu zamówienia poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Zapraszamy do lektury. Czytaj dalej

 

1. Czym jest Promocja ZESTAW STARTOWY?

Promocja ZESTAW STARTOWY jest promocją jednorazową przewidzianą dla wszystkich Klientów. Promocja jest aktywna w dwóch wariantach:

  • 20% zniżki – Klient może sam wybrać z całej oferty zestaw 6 lub 12 win z rabatem 25%,
  • 40% zniżki- Klient może wybrać jeden z gotowych zestawów win składających się z 6 lub 12 butelek z rabatem 40%.


2.
Jakie są warunki korzystania z promocji ZESTAW STARTOWY?

Uczestnikiem promocji jest Klient, który spełnia następujące warunki:

  • jest osobą pełnoletnią;
  • zaakceptował warunki Regulaminu www.Winezja.pl
  • założył konto i dokonał rejestracji

 

3. Co to są Ceny Klubowe?

Ceny Klubowe są to specjalne warunki zakupu w postaci 10-15% rabatu przygotowane dla stałych Klientów.


4.
Jak można uzyskać Ceny Klubowe?

Warunki otrzymania Cen Klubowych:

  • rejestracja umożliwia dostęp do Cen Klubowych na 14  dni;
  • każdy Użytkownik, który dokona zamówienia uzyska dostęp do Cen Klubowych na dodatkowe 30 dni;
  • polecenie https://winezja.pl/polecanie-winezji 3 znajomym – przedłużenie dostępu do Cen Klubowych o kolejne 30 dni

 

5. Czym wyróżnia się zamówienie na prezent?

Zamówienie na prezent różni się od zamówienia tradycyjnego tym, iż Osoba obdarowana nie otrzymuje w przesyłce faktury VAT detalicznej , dokument potwierdzający dokonanie sprzedaży wysyłany jest pocztą tradycyjną na adres wskazany przez płatnika. W przypadku zamówienia na prezent istnieje również możliwość wyboru opakowań okolicznościowych oraz dołączenia życzeń, które zostaną przesłane Osobie obdarowanej w formie mailowej.


6.
Czy można do wina dobrać ozdobne pakowanie?

Tak, w opcji zamówienia na prezent można wybrać „opakowania ozdobne” – usługa jest możliwa do wyboru w momencie kiedy Klient posiada już produkt w koszyku. Poprzez opakowania ozdobne rozumie się ozdobne welurowe woreczki, które posiadamy w trzech kolorach: czerwonym, fioletowo-bordowym oraz granatowym. Jeśli Klient wybierze pakowanie ozdobne wówczas każda butelka wina zapakowana będzie w ozdobny welurowy woreczek , a następnie towar zostanie spakowany do kartonu, w którym przewożony jest towar.


7.
Kiedy będę wiedział/a, że zamówienie zostało złożone poprawnie?

Po przejściu przez wszystkie etapy Koszyka, po kliknięciu „wyślij zamówienie” pojawi się komunikat o poprawnie złożonym zamówieniu a także na adres mailowy podany przy rejestracji wyślemy powiadomienie o poprawnie złożonym zamówieniu.

 


8.
Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Dostawy są realizowane w ciągu 24 godzin pod warunkiem, że płatność została zaksięgowana na koncie Winezja.pl lub przyjęto zamówienie za pobraniem do godziny 13:30, a dzień następujący po nim jest dniem roboczym. W innym przypadku dostawy będą realizowane w terminie od 48 do 72 godzin.

 


9.
W jaki sposób obliczany jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu otrzymania przelewu przez Winezja.pl, od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia w przypadku płatności za pobraniem lub od momentu otrzymania akceptacji zamówienia za pośrednictwem adresu mailowego winezja@winezja.pl w przypadku Klienta składającego zamówienie telefoniczne.


10.
Gdzie można znaleźć wszelkie informacje dotyczące złożonego zamówienia?

Wszystkie informacje dotyczące złożonego zamówienia znajdują się w zakładce „Moje konto”.


11. Jaki dokument jest potwierdzeniem dokonania zakupu na Winezja.pl

Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument sprzedaży w postaci faktury VAT detalicznej.
Dokument potwierdzający dokonanie sprzedaży dołączany jest do przesyłki lub wysyłany Klientowi pocztą tradycyjną. W przypadku gdy przedmiotem zamówienia jest prezent – faktura VAT detaliczna nie jest dołączana do przesyłki lecz wysyłana jest na adres płatnika wskazany przez Klienta przy składaniu zamówienia.


12.
Jak przewożone są butelki z winem?

Butelki z winem przewożone są w specjalnie zaprojektowanych kartonach certyfikowanych wg. standardów ISO, które uniemożliwiają wszelkiego rodzaju naruszenia produktu. Do tej pory nie odnotowaliśmy żadnego stłuczenia transportowanego produktu.


13.
Jaki jest koszt dostawy paczki?

  • wartość zamówienia 0-49,99 zł brutto – koszt dostawy 23,90 zł brutto;
  • wartość zamówienia 50,00-99,99 zł brutto – koszt dostawy 20,90 zł brutto;
  • wartość zamówienia 100,00-199,99 zł brutto – koszt dostawy 16,90 zł brutto;
  • wartość zamówienia o 200,00 zł brutto i powyżej – koszt dostawy 0 zł;
  • dostawa z opcją „doręczenie w sobotę” jest dodatkowo płatna 30 zł brutto.


14.
Jakie są możliwości dokonywania płatności ?

Zapłaty za zamówiony towar można dokonać za pośrednictwem jednego z poniższych sposobów:

  • za pobraniem
  • przelewem elektronicznym, bankowym, przelewem zwykłym lub kartą kredytową

15. W jakie dni i w jakich godzinach realizowane są dostawy przez firmę kurierską?

Dostawy realizowane są przez firmę kurierską w godzinach 9:00 – 16:00 w dni robocze na terenie całej Polski. Dostawy w innych porach realizowane są na życzenie Klienta i mogą wiązać się z dodatkową opłatą – w takich przypadkach należy zaznaczyć w rubryce „uwagi” podczas składania zamówienia, w jakich godzinach powinien być dostarczony towar lub należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta w celu skonsultowania niestandardowych możliwości dostarczania przesyłki.


16.
Jaka firma kurierska współpracuje z Portalem?

O jakość przewożonych towarów dba firma kurierska UPS.

17.
W jakich godzinach czynne jest Biuro Obsługi Klienta?

Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku od godziny 9:00 do 17:00.

18.
Czy możliwy jest zakup towaru w Biurze Winezja.pl ?

Istnieje możliwość zakupu towaru na stoisku firmowym, który mieści się przy ul. Puławska 336, w budynku „Centrum Wina” w Warszawie. Przed odbiorem prosimy o złożenie zamówienia za pomocą maila, pisząc do nas na winezja@winezja.pl lub telefonicznie:22 472 47 47

Więcej informacji o nas znajdziesz tutaj!

Loading Facebook Comments ...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *